Thursday, March 14, 2013

OsteMatrix

assalamualaikum...
hari ini saya ingin berbicara lagi tentang OsteMatrix,keperluan kalsium harian saya dan anda juga...
apabila menginjak ke usia 30-an, kesihatan saya mula tertanggu. Berat badan yang tidak ideal, gaya hidup dan pemakanan yang tidak seimbang mejadi faktor.. antara kesakitan yang sering saya alami ialah rasa kebas   di hujung jari, ngilu di tapak kaki, sakit betis, simpul biawak malah gigi saya sudah banyak tanggal. Gejala ini adalah simpton kekurangan kalsium dalam tubuh.

saya mula mencari saplimen yang sesuai untuk saya. Alhamdulillah saya telah menemui Ostematrix.

Kenapa OsteMatrix amat istimewa bagi saya? sudah tentu ia lebih dari sekadar kalsium...;)

OsteMatrix membekalkan:
1. 1000mg (100% pengambilan harian) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.
2. 400mg (100% pengambilan harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
3. 400IU (100% pengambilan harian) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

secara kesimpulannya Ostematrix ini bermanfaat untuk:
1. membina tulang dan gigi yang sihat
2. membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
3. membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
4. membantu mengurangkan simpton-simpto senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.

saya telah mengalami perubahan positif. anda bagaimana?




Promosi Mac
Beli 6 percuma 1
Super Jimat!




berminat? sila hubungi segera....
Amila
012-7864787
https://www.facebook.com/Amroshoppe?ref=hl
http://amroshoppe.blogspot.com/
ID: 913586


No comments:

Post a Comment